Finanse publiczne, część 2: Dzień z życia, umowy i modelowanie, możliwości wyjścia i nie tylko

17 lutego 2021
Category: Jeśli Jesteś

Nie martw się: nie jesteś sam.

Kiedy rozmawiałem z naszym rozmówcą za pierwszym razem, miałem ogólny obraz tego, jak różne są finanse przedsiębiorstw i finanse publiczne…

Ale chciałem też uzyskać więcej szczegółów na temat tego, co robisz w pracy, jak wygląda przeciętny dzień i jak działają umowy i modelowanie (lub ich brak).

Omówimy to wszystko i więcej w części 2, w tym:

  • Dzień z życia publicznego analityk finansowy – praca, godziny i jak sadystyczny MDS są.
  • Czym różni się modelowanie finansowe i dlaczego praca techniczna może nie być tym, czego się spodziewasz – delikatnie mówiąc. Płatnej od wynagrodzeń zasadniczych do premii w obu butików i banków wspornika wybrzuszenie – i co sprawia, że różni się od standardowego wynagrodzenia bankowości inwestycyjnej.Czy dostaniesz jakieś możliwości wyjścia z grupy finansów publicznych – i jakie masz opcje. Masz styl życia?

    P: Więc myślę, że zatrzymaliśmy się ostatnim razem, kiedy zapytałem o przeciętny dzień w twoim życiu.

    Możesz to skomentować? Godziny muszą być o wiele lepsze, ponieważ to nie finanse korporacyjne, prawda?

    O: ŹLE!

    Godziny mogą być średnio trochę lepsze, ale w większość dni przychodzę do biura około 8:30 – 9:00 i rzadko wychodzę przed 22:00 lub 23:00. Zły dzień może pozostawać do 2-3 nad ranem lub spędzić tam noc.

    Więc nadal patrzysz na wiele 14-godzinnych dni i konsekwentną pracę w weekendy.

    Jasne, może to być trochę lepsze niż godziny bankowości inwestycyjnej, ponieważ całonocne noce nie są tak częste, ale „godziny są znacznie lepsze! to największy mit o finansach publicznych.

    Przeciętny dzień: przychodzę do biura, sprawdzam e-maile przed zrobieniem kawy i upewniam się, że nie ma nic pilnego, o co prosi mój szef.

    Od tego momentu zacznę przeglądać tygodniowy zbiór zapytań ofertowych (zapytań ofertowych) od emitentów, którzy chcą, abyśmy konkurowali w zakresie gwarantowania ich długu; Być może będę musiał ukończyć 2-3 tygodniowo.

    Te zapytania ofertowe są bardzo czasochłonne ponieważ wykonujesz mnóstwo badań, przeglądasz tabele rankingowe, tworzysz profile zadłużenia i zbierasz mnóstwo danych.

    Oprócz zapytań ofertowych poświęcam również sporo czasu na prezentacje i dalsze prace, o które proszą nas potencjalni klienci po obejrzeniu zapytań ofertowych.

    Są też aktualizacje rynkowe dla potencjalnych klientów – możemy stworzyć slajdy sugerujące różne opcje refinansowania długu, biorąc pod uwagę ich istniejące profile finansowe.

    Wreszcie, jest rzeczywisty proces ubezpieczania, ale jak na ironię, spędzam nad tym najmniej czasu, ponieważ możemy wykorzystać dużo pracy z zapytaniami ofertowymi i ponownie wykorzystać je w prospektach.

    Ogólnie spędzam około 50% czasu na zapytaniach ofertowych, a resztę dzielę między wszystko inne powyżej.

    Jeśli chcesz zobaczyć kilka przykładów poradników i prospektów z tego sektora:

    I kilka dobrych źródeł, w których można znaleźć więcej informacji na temat sektora (wspomniałem o nich ostatnio):

    • Kupiec obligacji – dobre miejsce do przeglądania danych, czytania wiadomości o ostatnich transakcjach i nie tylko.
    • Rada ds. Regulacji Gminnych Papierów Wartościowych – tutaj można znaleźć „oficjalne oświadczenia (podobne do ofert notowań) dotyczące obligacji, które zostały już wyemitowane. P: Wow, jestem zaskoczony, ponieważ zazwyczaj kojarzy się „pracę rządową z 40-godzinnym tygodniem pracy i niewielkim stresem.

      Czy nadal widzisz te intensywne godziny nawet w mniejszych butikach? A co z bankami ze wspornikami wybrzuszenia?

      O: Nie sądzę, żeby bardzo się różniły. Wydaje mi się, że jeśli jest to naprawdę mały butik, godziny pracy mogą ulec poprawie, jeśli nie masz jeszcze dużo „przepływu zapytań ofertowych, ale wtedy też nie będziesz zbytnio zarabiać.

      A z rozmów z przyjaciółmi w grupach finansów publicznych z grupy bulge dot wydaje się, że godziny są tam takie same lub gorsze.

      Modelowanie i… księgowanie funduszy?!

      P: Cóż, wydaje mi się, że jest to rozczarowanie dla każdego, kto chciał zajmować się finansami publicznymi, aby uzyskać lepsze godziny.

      Wspomniałeś w części 1, że nie wykonujesz zbyt wielu „prawdziwych modelowania – czy możesz to wyjaśnić bardziej szczegółowo?

      O: Jasne. Wydaje się, że wiele osób ma wrażenie, że spędzamy cały dzień na tworzeniu złożonych modeli projektów infrastrukturalnych, takich jak lotniska, drogi płatne itd., Ale to nieprawda – taką pracę wykonuje grupa Project Finance .

      Najczęściej używamy programu Excel do tworzenia wykresów i analizy obsługi zadłużenia aby sprawdzić, czy rząd ma wystarczające dochody, aby pokryć spłaty odsetek i kapitału.

      Większość analiz wykonujemy za pomocą programu o nazwie DBC – to nie jest tak, jak w przypadku bankowości inwestycyjnej, w której tworzy się ogromne arkusze kalkulacyjne Excel do modelowania przychodów, wydatków i transakcji.

      DBC jest podobny do ARGUS dla nieruchomości: wymaga wprowadzenia dużej ilości danych i nauczenie się programu zajmuje trochę czasu, ale ostatecznie komputer tworzy dane wyjściowe za Ciebie.

      Najtrudniejsze jest ustalenie jak wprowadzić dane na podstawie alternatyw refinansowania i jak przełożyć wszystko na to, czego używasz w programie; trzeba też trochę praktyki, aby dowiedzieć się, jakie wyjście powinno wyglądać i zobaczyć, czy nie jest to uzasadnione.

      P: Więc pozwól mi wyjaśnić: nie używasz programu Excel do większości prac analitycznych, ale zamiast tego wprowadzasz wszystko do tego programu DBC.

      A co ze strukturą obligacji i zastanowić się, jakich terminów należy używać w pierwszej kolejności?

      O: Tak, wszystko to nadal odbywa się za pośrednictwem DBC. Możesz wprowadzić wszystko, co można sobie wyobrazić, od kosztów budowy po źródła / zastosowania, rodzaje obligacji, stopy procentowe, różne transze itd., I tam podać szacunki.

      Moja firma również wykonuje zadania związane z infrastrukturą i wykonałem tam trochę pracy, ale nigdy nie modelowałem rzeczywistych obiektów tak, jak zostały zbudowane – znowu, to bardziej w dziedzinie Project Finance.

      P: Nadal nie jestem do końca pewien, czy kupię to całkowicie, ale na pewno rozumiem, że możesz bardziej polegać na tym programie, aby przeprowadzić analizę.

      Jednak w części 1 wspomniał pan o „rachunkowości funduszy i powiedział, że sposób, w jaki ustrukturyzowane są niektóre rządy i organizacje non-profit, utrudnia określenie, ile naprawdę wyemitowały długu – co pan przez to rozumie?

      Odp .: Jasne… więc jest to naprawdę szeroki temat, ale w zasadzie rządy, organizacje non-profit, instytucje szkolnictwa wyższego i tak dalej używają innego systemu rachunkowości zwanego „rachunkowością funduszy.

      Ich celem nie jest osiągnięcie zysku – jest to możliwie ścisłe dopasowanie przychodów do wydatków .

      Organizacja taka jak miasto może mieć kilka różnych „funduszy, z których każdy jest wykorzystywany do różnych celów (fundusz ogólny, fundusz projektów kapitałowych, fundusz przedsiębiorstw, fundusz obsługi zadłużenia itp.) Oraz zestawy sprawozdań finansowych dla każdego z nich.

      Same oświadczenia wyglądają podobnie (mimo że mają różne nazwy), ale w rachunku zysków i strat podają nadwyżkę / (deficyt) operacyjną zamiast dochodów / (strat) operacyjnych; widoczne są również wpisy dotyczące transferu kapitału do i z funduszu oraz innych źródeł finansowania i zastosowań.

      Na koniec otrzymujesz nadwyżkę / (deficyt) netto, która jest podobna do dochodu / (straty) netto dla firmy nastawionej na zysk.

      Bilans jest podobny, ale na końcu podają saldo funduszu a nie zyski zatrzymane, a saldo funduszu jest podzielone na nieograniczone i ograniczone aktywa.

      Podobnie jak w przypadku zysków zatrzymanych, saldo funduszu zwiększa się o nadwyżkę netto lub zmniejsza o deficyt netto w każdym okresie.

      Jest w tym coś więcej – na przykład większość tych jednostek stosuje zmodyfikowaną rachunkowość memoriałową zamiast tradycyjnej rachunkowości memoriałowej zgodnej z GAAP / MSSF i muszą określić, czy przychody są zarówno mierzalne jak i dostępne .

      W przeciwieństwie do normalnej firmy niekoniecznie postrzegają nadwyżkę jako pozytywną – mogą to odebrać jako znak, że źle ustalili stawki podatkowe i muszą je zmienić w przyszłości.

      P: Widzisz? W końcu udało mi się powiedzieć nam, co jest bardziej skomplikowane od strony technicznej.

      A co z samym procesem zawarcia umowy? Czym się różni, gdy ubezpieczasz dług komunalny?

      O: To jest bardzo podobne do IPO lub emisji długu; masz spotkanie inauguracyjne z emitentem i prawnikami ze wszystkich stron, a Twojemu bankowi zostaje przydzielony określony procent obligacji na sprzedaż.

      Jeśli jest to umowa zarządzana przez lead , będziesz bardziej zaangażowany i będziesz analizować liczby, przygotujesz się do prezentacji ratingów kredytowych w S&P, Moody’s i Fitch i miejmy nadzieję, że uzyskasz dobre oceny emitenta.

      W przypadku współzarządzanej transakcji nie jesteś tak zaangażowany i możesz po prostu pomóc po stronie należytej staranności.

      Po uzyskaniu ocen Twój zespół rozpoczyna roadshow, a podmiot, który reprezentujesz, może wyemitować obligacje w ciągu kilku tygodni po przedstawieniu transakcji inwestorom instytucjonalnym.

      Następnie, podobnie jak w przypadku innych transakcji na rynkach kapitałowych wycenia się obligacje na końcu procesu, tuż przed ich sprzedażą.

      Część sprzedażowa i handlowa zajmuje się znaczną częścią tych działań marketingowych i objazdowych, podobnie jak w przypadku transakcji dłużnych i kapitałowych.

      Więc nie różni się zbytnio; różnice w finansach publicznych dotyczą procesu składania ofert (RFP) i niektórych szczegółów technicznych, które omówiłem powyżej.

      Najbardziej odmiennym aspektem każdej transakcji jest rodzaj obligacji, które chce wyemitować emitent: na podstawowym poziomie masz obligacje typu general obligatory (GO) i obligacje przychodowe .

      Obligacje GO są zabezpieczone „pełną wiarą i kredytem emitenta i mogą być spłacane ze wszystkich źródeł przychodów, podczas gdy obligacje przychodowe są powiązane z konkretnym aktywem, takim jak płatna autostrada lub lotnisko, więc są uważane za „bardziej ryzykowne niż Obligacje GO.

      A potem zyskujesz jeszcze większą różnorodność dzięki różnym strukturom, warunkom, transzom i nie tylko.

      Finanse publiczne: polityka czy merytokracja?

      P: Tak, dziękuję za te szczegóły – ciekawie jest usłyszeć, co jest inne, a co to samo.

      A co z kulturą i hierarchią? Czy to to samo, co na ścieżce kariery w bankowości inwestycyjnej?

      O: Hierarchia jest taka sama: analitycy, współpracownicy, wiceprezesi, czasami starsi wiceprezesi, dyrektorzy, a następnie dyrektorzy zarządzający lub partnerzy na szczycie.

      Sposób awansowania i ramy czasowe awansów są również podobne: 3 lata na przejście od analityka do Associate, 2-3 lata na awans na wiceprezesa, 2-3 lata na dyrektora i kolejne kilka lat na osiągnięcie statusu MD.

      Widziałem kilka osób, które szybciej osiągały status Partnera, ale są prawdziwymi gwiazdami rocka i są bardzo rzadkimi wyjątkami od tych wytycznych.

      Kultura różni się znacznie od brzegu do brzegu; moja firma ma świetną kulturę i pomimo długich godzin pracy starają się równomiernie rozłożyć obciążenie między różnymi młodszymi pracownikami. Mamy również wiele wspaniałych korzyści, takich jak darmowe posiłki (więcej niż to, co otrzymasz w IB).

      Dyrektorzy generalni są generalnie bardziej wyrozumiali w porównaniu z typami, które można spotkać w bankowości inwestycyjnej – nadal mają wysokie oczekiwania, ale nie chcą tak bardzo uprzykrzać Ci życia.

      Ale po raz kolejny jest to bardzo zróżnicowane w zależności od banku: przypuszczam, że dyrektorzy generalni nie są tak pobłażliwi w grupie finansów publicznych w grupie wybrzuszeń i że kultura jest ogólnie bardziej intensywna.

      P: Tak, to ma sens.

      A teraz pytanie, o którym wszyscy chcemy wiedzieć: wynagrodzenie.

      Słyszałem wszystko, od „Płaca z finansów publicznych jest taka sama jak IB, „Zarabiasz znacznie mniej, a nawet „Czasami możesz zarobić jeszcze więcej!

      Jaka jest prawdziwa historia?

      Odp .: W mojej konkretnej firmie było mniej więcej tyle samo, ile płacono za bankowość inwestycyjną przez ostatnie kilka lat, przynajmniej na poziomie analityków.

      Możesz więc zarobić podstawową pensję od 70 000 do 90 000 USD , a w dobrym roku możesz otrzymać z tego 70–90 % premii . W złym roku premie mogą być znacznie niższe (pomyśl o 10-20 000 USD).

      Jednak moja firma jest wyjątkiem wśród butików .

      Wiele innych butikowych firm finansów publicznych płaci mniej, czasem znacznie; prawdopodobnie nadal przekroczysz granicę 100 000 USD, ale wynagrodzenie nie będzie tak dobre, jak zarobiliśmy tutaj.

      Nie jestem w 100% pewien co do nawiasów wypukłości, ale domyślam się, że przeciętnie wynagrodzenie jest bliższe wynagrodzeniom bazowym i premiom bankowości inwestycyjnej.

      Dlatego nienawidzę udzielać odpowiedzi „To zależy, ale to właśnie widziałem na podstawie mojego doświadczenia – naprawdę różni się w zależności od firmy.

      P: OK, więc wygląda na to, że średnia rekompensata za wszystko jest nadal niższa od tego, co zarobisz w IB… dlaczego tak jest?

      Czy po prostu zarabiasz niższe opłaty za transakcje?

      O: Tak, zasadniczo. Jeśli prowadzimy, powiedzmy, umowę na obligacje o wartości 800 milionów dolarów, możemy zarobić mniej niż 1 milion dolarów na opłatach .

      Natomiast gdyby bank inwestycyjny doradzał przy transakcji fuzji i przejęć firmy o wartości 800 milionów dolarów, mógłby otrzymać opłatę wielokrotnie wyższą (być może w przedziale 5-10 milionów dolarów), a nawet wyższą, gdyby była to emisja obligacji korporacyjnych o wartości 800 milionów dolarów.

      Różni się również w zależności od sektora finansów publicznych; opłaty za media i transport mogą być wyższe niż przeciętne w porównaniu z niektórymi innymi.

      P: I zakładam, że niższe opłaty wynikają głównie z tego, że te instytucje mają mniej pieniędzy do obejrzenia?

      O: Nie, nie do końca… rządy mają mnóstwo pieniędzy i gdyby chciały, mogłyby płacić wyższe opłaty.

      To wszystko kwestia polityki . Jeśli duże miasto emituje obligacje, wszystko w tej emisji jest informacją publiczną, a jeśli zapłacą nam opłatę, która jest „zbyt wysoka, wywołałoby to ogromny zgiełk i zdenerwowałby wszystkich w społeczności.

      Tak więc niższe opłaty to głównie kwestia braku chęci nadepnięcia na palce.

      Nie widzisz tego po stronie korporacyjnej, ponieważ wszyscy oczekują znacznie wyższych opłat, a podmioty nastawione na zysk nie są tak bardzo podatne na płacenie za nie.

      Możliwości wyjścia: duża czarna dziura?

      P: Tak, to ma dużo sensu. Widziałem wysokie opłaty, które denerwowały dyrektorów nawet w przypadku transakcji korporacyjnych, ale mogę sobie wyobrazić, jak byłoby znacznie gorzej, gdy pracujesz z rządami.

      Teraz przejdźmy do mojego ulubionego tematu (nie, nie CFA): możliwości wyjścia. Czy masz jakieś, jeśli pracujesz w finansach publicznych?

      O: Tak, ale są ograniczone ponieważ jest to tak wyspecjalizowany obszar.

      Najczęstsze możliwości wyjścia, jakie widziałem:

      1. Udaj się do innej grupy finansów publicznych w banku centralnym lub butikowym.
      2. Zostań traderem i pracuj w funduszu (zarządzającym aktywami lub funduszu hedgingowym), który handluje obligacjami muni.Wejdź w politykę publiczną lub przejdź do roli finansów / skarbu rządu.Teoretycznie mógłbyś przejść do normalnej bankowości inwestycyjnej, ale nie widziałem wielu osób, które to odniosły sukces, ponieważ zestawy umiejętności są zupełnie inne.

        Prawdopodobnie miałbyś największą szansę na przeniesienie się do grupy rynków kapitałowych, ponieważ przynajmniej będziesz wiedział dużo o obligacjach.

        Konkluzja: jeśli wejdziesz do finansów publicznych i zdecydujesz, że wolisz zamiast tego robić normalne IB, odejdź tak szybko, jak to możliwe, w przeciwnym razie zmiana będzie coraz trudniejsza.

        P: Więc private equity nie jest możliwe?

        O: To rzadkie – przynajmniej nie widziałem tego zbyt często.

        Można by pomyśleć, że infrastruktura PE byłaby dobrą okazją, ale po raz kolejny zestawy umiejętności są różne i byłoby łatwiej, gdybyś pracował w Project Finance, a nie w gminnym ubezpieczeniu.

        P: OK, ciekawe. Tak więc, podobnie jak niektóre inne obszary, na które wyglądaliśmy, jest to zdecydowanie obszar niszowy i jeśli nie jesteś bardzo zainteresowany robieniem tego w dłuższej perspektywie, prawdopodobnie chcesz przenieść się gdzie indziej na początku.

        Jak widzisz przyszłość finansów publicznych, biorąc pod uwagę wszystkie problemy budżetowe z rządami stanowymi i lokalnymi w USA? Czy to nadal dobre pole do zdobycia?

        O: Należy pamiętać, że wszystkie miasta / hrabstwa / rządy stanowe nadal muszą emitować pieniądze na finansowanie bieżącej działalności, więc nie jest tak, że problemy budżetowe uniemożliwiają im emitowanie obligacji.

        W rzeczywistości te problemy budżetowe mogą spowodować, że wyemitują więcej obligacji, gdy napotkają deficyty budżetowe i wyczerpią się sposoby na wypełnienie luki.

        Większe zagrożenie polega na tym, że niektóre rządy stanowe zmniejszą i wyeliminują typy projektów, które byłyby zazwyczaj finansowane za pomocą obligacji komunalnych.

        Z pewnością jest więc pewna cykliczność związana z sektorem, mimo że jest to „praca rządu.

        Ale jeśli jesteś nim bardzo zainteresowany i dobrze pasujesz, nadal polecałbym finanse publiczne pomimo problemów z budżetem samorządowym.

        P: Wspomniałeś właśnie, że jesteś „dobrym dopasowaniem. Opierając się na naszej dotychczasowej dyskusji, kto byłby odpowiedni dla grupy? Kto jest idealnym kandydatem?

        O: Najlepiej, jeśli interesujesz się finansami i polityką .

        Masz do czynienia z wieloma znanymi ludźmi na wszystkich poziomach – mogą nie zarabiać tyle pieniędzy, co dyrektorzy korporacji, ale mają o wiele większą władzę i mogą wdrażać polityki, które mają wpływ na ogromną liczbę ludzi i duże korporacje.

        Jeśli interesuje Cię infrastruktura, praca w polityce publicznej lub chodzenie do ministerstwa skarbu lub finansów, to również dobrze pasuje.

        Najlepszą częścią tej pracy jest duża krzywa uczenia się – istnieje niesamowita różnorodność różnych typów wiązań, struktur i tak dalej.

        Musisz więc chcieć dowiedzieć się wszystkiego o obligacjach i powiązanych papierach wartościowych.

        Jeśli to ty, finanse publiczne mogą być świetną grupą.

        P: Świetnie. Dziękuję za wywiad! Wiele się nauczyłem i nie będę (tak) zdezorientowany, gdy będziemy mieć pytania o finanse publiczne.

        O: Zawsze. Miło mi było z tobą rozmawiać!

        Seria finansów publicznych:

        o autorzeBrian DeChesare jest założycielem Mergers & Inquisitions oraz Breaking Into Wall Street. W wolnym czasie lubi zapamiętywać mało znane funkcje Excela, edytować życiorysy, ma obsesję na punkcie programów telewizyjnych, podróżuje jak handlarz narkotyków i pokonuje Saurona.

        Bezpłatny ekskluzywny raport: 57-stronicowy przewodnik z planem działania, którego potrzebujesz, aby włamać się do bankowości inwestycyjnej – jak opowiedzieć swoją historię, nawiązać kontakty, stworzyć zwycięskie CV i zdominować rozmowy kwalifikacyjne

        KomentarzeWłaśnie otrzymałem ofertę pełnoetatową w BB na stanowisko w finansach publicznych służby zdrowia w Nowym Jorku. Moim celem jest włamanie się w przyszłości do PE lub VC, czy byłoby to w ogóle możliwe? Słyszałem, że opieka zdrowotna PF jest bardziej podobna do IB, ze szpitalami podobnymi do korporacji i możliwością pracy nad fuzjami dla nich.

        Jeśli skorzystam z oferty, czy powinienem szukać bocznej w IB? A gdybym miał możliwość wyboru między tym a małym butikowym bankiem inwestycyjnym, która opcja byłaby lepsza?

        Nie jestem tego pewien (nie wiem wystarczająco dużo o grupie, żeby powiedzieć). To mogłoby być możliwe, ale zakładam, że nadal byłoby to trudniejsze niż przejście do PE / VC z tradycyjnej roli IB. Nadal polecałbym tę rolę zamiast jednej w małym butikowym banku. A może pomyśl o przejściu do tradycyjnego IB w ciągu roku.

        Dziękuję za odpowiedź. Jakie są powody, dla których nadal polecasz rolę pubfin nad małym butikowym bankiem, jeśli nie masz nic przeciwko, żebym zapytał? Czy jest to prestiż BB i szansa boczna w tej samej firmie?

        Jaki jest najbardziej prawdopodobny sposób przejścia do tradycyjnego IB? W tej samej firmie lub w innym banku?

        Tak, z dwóch sugerowanych powodów.

        Trudno powiedzieć, jaka jest najlepsza droga, ponieważ w dużej mierze zależy to od rynku, które banki widziały ostatnio odejścia itp. Ale w tym scenariuszu prawdopodobnie bardziej prawdopodobne jest przejście na IB, pozostając w tym samym banku.

        Zastanawiało się, czy można przejść do roli doradcy bankowego w bankowości rządowej (zwykle w ramach bankowości komercyjnej / korporacyjnej banku) z finansów publicznych i odwrotnie? Po drugie, co jeśli ktoś ma doświadczenie inżynieryjne w zakresie infrastruktury / usług komunalnych, czy można skorzystać z doradztwa infrastrukturalnego Big4 lub finansowania projektów?

        Nie jestem w 100% pewien, ale wierzę, że możesz. Tak, takie tło może być przydatne.

        Hej ludzie

        obecnie jestem studentem drugiego roku w celu i otrzymałem ofertę pracy w bankowości finansów publicznych na MM w Chicago tego lata (pomyślcie o BMO, Jefferies, RBS, Blair). Ostatecznie chcę dokonać fuzji i przejęć w BB lub elitarnym butiku i nie chcę dać się zaszufladkować. Jakakolwiek rada?

        Przyglądam się także rolom w handlu propozycjami, ale wątpię, żeby to było lepsze.

        Latem pomogę ci w przeprowadzeniu wywiadu i sieci wewnętrznej. Jeśli masz taką możliwość, połącz się zewnętrznie, a także wysyłaj krótkie wiadomości do ludzi za pośrednictwem LinkedIn, aby zwiększyć swoje szanse. Spróbowałbym wykorzystać tę okazję, aby następnego lata odbyć staż w fuzjach i przejęciach, abyś mógł wyprowadzić się z sektora. W przeciwnym razie możesz zostać „zaszufladkowany, jak powiedziałeś.

        Po przeczytaniu tego artykułu staje się jasne, że ankietowany specjalista pracuje dla nowo utworzonej grupy lub ma bardzo młodszą rolę. Najistotniejsze błędy w jego opisie kariery w finansach publicznych to:

        Analityczne: chociaż DBC jest standardem branżowym w zakresie strukturyzacji obligacji, a znajomość programu jest absolutnie wymagana, wszystkie transakcje oprócz większości waniliowych wymagają dodatkowego modelowania. DBC zapewnia bardzo przejrzysty raport końcowy, ale jest bardzo ograniczony pod względem optymalizacji. Najbardziej oczywistym ograniczeniem jest wyłączne użycie optymalizacji liniowej. Zaawansowane dodatki programu Excel, takie jak to, co najlepsze i / lub niestandardowe modele w programie matlab, generują znacznie bardziej wydajne struktury, a wszystkie BB i wiele większych średnich firm zatrudnia starszych pracowników, którzy wykonują wyłącznie zaawansowane techniki optymalizacji. Wyniki uzyskane w bardziej zaawansowanym oprogramowaniu są następnie podłączane do DBC w celu uzyskania przejrzystego raportu, który jest łatwy do zrozumienia.Większość dużych emitentów posiada znaczny portfel instrumentów pochodnych, a możliwość określenia odpowiedniego czasu na wyjście i zawarcie swapu jest ważną częścią branży. Każdy, kto interesuje się ilościową rolą w finansach publicznych, musi być dobrze zorientowany w matematyce obligacji i technikach optymalizacji.

        Rozwój relacji: w wywiadzie stwierdzono, że zdobywanie ofert dotyczy bardziej zapytania ofertowego niż relacji. To jest całkowicie nieprawdziwe. Do decydentów przy przydzielaniu konsorcjum ubezpieczeniowego należą doradcy finansowi, urzędnicy rządowi w departamencie finansów oraz wybrani urzędnicy, tacy jak radny miasta. Wiele gmin utrzymuje długoterminowe relacje z kancelariami prawnymi zajmującymi się finansami publicznymi, a prawnicy ci również mogą mieć wpływ. Starsi bankierzy muszą stale spotykać się ze wszystkimi tymi „graczami, aby zrozumieć potrzeby emitenta i wyrobić sobie reputację osoby znającej tajniki każdego konkretnego kredytu. Jeśli starszy bankier konsekwentnie przedstawia pomysły i uczestniczy w posiedzeniach zarządu, zapytanie ofertowe jest po prostu podsumowaniem pomysłów przedstawionych w ciągu ostatniego roku.Idealne zapytanie ofertowe może sprawić, że firma w konsorcjum stanie się współzarządzającym, ale aby zarządzać księgami, kluczowe są relacje i interakcje z kluczowymi decydentami.

        Dzień z życia: zespoły pracujące w firmie ze spójnym przepływem transakcji zarządzanych przez kierownictwo spędzają większość czasu na spotkaniach grup roboczych, analizując szczegóły dokumentów obligacji i modelując wiele struktur transakcji, które są przedstawiane Emitentowi i jego doradcy finansowi do rozważenia. Moim głównym celem jest przygotowywanie prezentacji z unikalnymi pomysłami oraz comiesięczne aktualizacje stanu portfela klientów. Jak wspomniano wcześniej, zapytanie ofertowe to po prostu podsumowanie pomysłów przedstawionych w przeszłości wraz ze statystykami firm. Firma o ugruntowanej pozycji powinna już mieć wszystkie wprowadzone do swoich systemów transakcje oprócz ostatnich 1 lub 2, aby nie zaczynać od zera, a aktualizacja tej bazy danych powinna zająć mniej niż 30 minut.

        Opłaty: Opłaty w finansach komunalnych są znacznie niższe niż w przypadku tradycyjnych finansów korporacyjnych. Czynniki polityczne odgrywają pewną rolę, jednak gdyby opłaty nie zrekompensowały ryzyka związanego z ubezpieczeniem, banki transakcyjne nie pozostałyby w branży. Obligacje komunalne o ratingu inwestycyjnym są wyjątkowo bezpiecznymi inwestycjami, a transakcje zabezpieczone podatkiem od nieruchomości są niezwykle proste w porównaniu z transakcjami dotyczącymi długu korporacyjnego. Brak złożoności i względne bezpieczeństwo inwestycji sprawiają, że opłaty są niższe. Ponadto duże banki mają możliwość łączenia innych produktów finansowych, takich jak bankowość komercyjna, instrumenty pochodne i produkty płynności, z gwarantowaniem emisji obligacji. Wielokrotnie opłaty te są znacznie wyższe niż spready ubezpieczeniowe i rekompensują niższy spadek wartości.Całkowity spread gwarantowany dla najwyżej ocenianej transakcji muni o wartości 800 milionów dolarów powinien przynieść co najmniej 2,5 miliona dolarów podziału między syndykat.

        Idealne dopasowanie: dbałość o szczegóły i umiejętność czytania złożonych dokumentów prawnych, dobra znajomość matematyki, solidne umiejętności pisania oraz umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie i komunikowania się ze starszymi bankierami to najważniejsze cechy dla stanowiska na poziomie jr.

        Starsi bankierzy muszą być skłonni do spędzania dużej ilości czasu w podróżach, potrafić dobrze się prezentować, wyjaśniać klientom złożone pomysły finansowe, dysponując szeroką wiedzą na temat finansów oraz posiadać skomplikowaną wiedzę na temat emitentów, których dotyczą.

        Dziękuję za twój komentarz. Masz rację, że rozmówca był młodszy i pracował w nowszej firmie.

        Jednak prowadzimy witrynę na zasadzie „Bierz co możemy dostać. Nie jest możliwe sprawdzenie każdego faktu, liczby lub anegdoty w całej branży – przynajmniej nie, jeśli publikujemy więcej niż 5-10 artykułów rocznie (obecnie publikujemy około 60-70 artykułów rocznie). Dlatego polegamy na komentarzach i dodatkowym wkładzie czytelników, aby uzyskać pełny obraz.

        Zobaczę, czy możemy dodać kilka twoich komentarzy do tego artykułu.

        Oczywiście nie wahaj się samodzielnie przeprowadzić wywiadu, jeśli chcesz podzielić się własną historią i przedstawić swoje doświadczenia w zakresie finansów publicznych.

        Analiza PubFin87 jest znacznie dokładniejsza niż komentarze rozmówcy niskiego poziomu. Finanse publiczne stanowią część bankowości inwestycyjnej i wymagają umiejętności finansowych i analitycznych, które znacznie wykraczają poza pakiet oprogramowania DBC. Co więcej, większość przepływów transakcji wynika z szeroko zakrojonych relacji, a nie z procesu RFP. Jako były bankier ds. Inwestycji publicznych wyższego szczebla od 25 lat, byłbym bardziej niż szczęśliwy, mogąc odpowiedzieć na pytania z mojego punktu widzenia. Jest to wspaniały podzbiór bankowości inwestycyjnej, dobrze dostosowany dla osób pragnących kariery w bankowości inwestycyjnej, ale jednocześnie dotykających usług publicznych.

        Dziękuję za twój komentarz. Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w wywiadzie, skontaktuj się z nami tutaj: https://www.mergersandinquisitions.com/interview-contact/

        Bardzo dobry post. Mam świetny pomysł na przeczytanie twojego posta.

        Dziękuję za przeczytanie!

        Jak umieściłbyś stanowisko w dziedzinie finansów publicznych w CV? Mam jednego z nich obecnie jako junior w semestrze zimowym i tego lata będę rekrutował do tradycyjnego IB… czy mogę nazwać go bankowością inwestycyjną i powiedzieć pod nim o finansach publicznych?

        Tak. Możesz je wymienić pod IB, chociaż możesz chcieć określić je jako finanse publiczne

        Witam, zauważyłem, że link do książki prezentacyjnej Goldman Sachs – Materiały dyskusyjne sektora infrastruktury nie jest aktywny. Czy mógłbyś ponownie opublikować ten link?

        Dzięki

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy