Co to jest bank testowy

17 lutego 2021
Category: Celu Uzyskania

Czy uczniowie są odpowiedzialni czy instruktorzy?

W zeszłym tygodniu otrzymałem powiadomienie od American Accounting Association, które brzmiało: „Jak zapewne wiesz, większość banków testowych wydawców podręczników i podręczników rozwiązań można kupić online lub są one bezpłatne, co powoduje nierówne szanse dla uczniów. Stowarzyszenie poprosiło wolontariuszy o utworzenie komitetu w celu przygotowania serii nowych pytań wielokrotnego wyboru i pytań typu prawda / fałsz, do których prawdopodobnie nie można było uzyskać dostępu i kupić przez Internet.

Witryny internetowe oferują wiele sposobów zakupu podręczników instruktorskich, które obejmują „banki testowe – pytania i odpowiedzi udzielane profesorom przez wydawców podręczników. Profesorowie czasami używają tych banków testów do opracowywania własnych testów. Wstyd im, że nie dostosowali swojego stylu testowania, biorąc pod uwagę łatwą dostępność banków testowych.

W 2010 roku na University of Central Florida (UCF) odkryto skandal związany z oszustwami. Administratorzy powiedzieli, że jeden lub więcej uczniów klasy biznesowej wyższego szczebla kupiło bank testowy do podręcznika „Zarządzanie strategiczne: koncepcja i przypadki z dynamicznej perspektywy. Następnie udostępniono je około 200 kolegom z klasy strategicznego zarządzania. Instruktor kursu wykorzystał ten sam bank testowy zawierający 300 pytań – który uważał za bezpieczny – do stworzenia swojego egzaminu śródokresowego.

Oceny w połowie semestru były niezwykle wysokie, a UCF wkrótce wywołał skandal związany z oszustwami, który trafił do wiadomości ogólnokrajowych.

Incydent wywołał debaty na temat uczciwości akademickiej i pytania o to, czy banki testowe są legalnymi przewodnikami po studiach, czy też nieetycznymi przebłyskami potencjalnych egzaminów. Dla mnie to nie myślenia. To oszustwo, ponieważ celem (intencją działania) jest uzyskanie nieuczciwej przewagi nad innymi uczniami, którzy grają zgodnie z zasadami. Tworzy nierówne szanse.

UCF odkrył, że zaangażowani studenci popełnili niewłaściwe postępowanie akademickie, ale był to odosobniony przypadek na uniwersytecie uważanym za krajowego lidera w walce z oszustwami, powiedział rektor Tony Waldrop. Waldrop powiedział, że w następstwie incydentu klasy biznesowej powołał „grupę roboczą, aby zasugerować sposoby, w jakie UCF może poprawić swoje istniejące „zabezpieczenia.

Donald McCabe, profesor biznesu na Rutgers University, który bada oszustwa na kampusach uniwersyteckich, powiedział, że przypadek UCF jest jednym z największych w ostatnich latach, ale także nie jest jednoznaczny. Studenci studiujący w banku testowym mogli nie wiedzieć, jakie dokładne pytania będą na ich semestrze.

„Jeśli myśleli, że używają go jako przewodnika do nauki, trudno argumentować, że rażąco oszukują – powiedział McCabe. McCabe jest w błędzie, ponieważ nasze etyczne zachowanie (lub nieetyczne zachowanie) jest określane na podstawie naszych intencji. Stwierdzenie, że uczniowie mogli nie znać dokładnych pytań, jest racjonalizacją nieetycznego działania. Wstyd profesorowi McCabe, że nie wiedział, jaka jest różnica.

Mimo to McCabe powiedział, że jego ankiety dotyczące oszustw na uczelniach sugerują, że problem jest poważny i być może się pogarsza. Około 21 procent studentów przyznaje się do poważnego oszukiwania testów, z większymi problemami na dużych kampusach i na dużych wykładach.

Dzisiejsi uczniowie wydają się czuć „mniej winni, jeśli chodzi o pójście na skróty w celu uzyskania dobrych ocen, powiedział, a banki testowe są jednym z najnowszych sposobów, w jakie studenci próbują iść do przodu. Tutaj zgadzam się z profesorem, ponieważ działania oszukujących studentów ilustrują cel uzasadniający środkowe podejście do podejmowania decyzji. Dla uczniów nie miało znaczenia, że ​​oszukują, o ile kupno banku tekstowego umożliwiło im maksymalizację oceny z kursu.

Mam podręcznik etyki rachunkowości zatytułowany Obowiązki etyczne i podejmowanie decyzji w rachunkowości: tekst i przypadki. Poszukałem w Google banku testowego książki i od razu pojawiło się kilka zabytków. Z jednej strony kosztowałoby to 24,99 USD, czyli redukcję z 34,99 USD (niewątpliwie dlatego, że bank testowy istnieje, więc podaż przekracza nowy popyt). Wiem o tym od jakiegoś czasu i zawsze wpadam w depresję, kiedy dowiaduję się, że studenci z moich zajęć z etyki rachunkowości kupili bank testowy.

Blog opublikowany przez Stevena Mintza, znanego również jako Ethics Sage, 4 kwietnia 2018 r. Odwiedź witrynę Dr. Mintz, aby zapisać się do jego biuletynu.

Tagi: uczciwość akademicka, etyka wydziałowa, etyka osobista, etyka studenta

Komentarze Czy uczniowie są odpowiedzialni czy instruktorzy?

W zeszłym tygodniu otrzymałem powiadomienie od American Accounting Association, które brzmiało: „Jak zapewne wiesz, większość banków testowych wydawców podręczników i podręczników rozwiązań można kupić online lub są one bezpłatne, co powoduje nierówne szanse dla uczniów. Stowarzyszenie poprosiło wolontariuszy o utworzenie komitetu w celu przygotowania serii nowych pytań wielokrotnego wyboru i pytań typu prawda / fałsz, do których prawdopodobnie nie można było uzyskać dostępu i kupić przez Internet.

Witryny internetowe oferują wiele sposobów zakupu podręczników instruktorskich, które obejmują „banki testowe – pytania i odpowiedzi udzielane profesorom przez wydawców podręczników. Profesorowie czasami używają tych banków testów do opracowywania własnych testów. Wstyd im, że nie dostosowali swojego stylu testowania, biorąc pod uwagę łatwą dostępność banków testowych.

W 2010 roku na University of Central Florida (UCF) odkryto skandal związany z oszustwami. Administratorzy powiedzieli, że jeden lub więcej uczniów klasy biznesowej wyższego szczebla kupiło bank testowy do podręcznika „Zarządzanie strategiczne: koncepcja i przypadki z dynamicznej perspektywy. Następnie udostępniono je około 200 kolegom z klasy strategicznego zarządzania. Instruktor kursu wykorzystał ten sam bank testowy zawierający 300 pytań – który uważał za bezpieczny – do stworzenia swojego egzaminu śródokresowego.

Oceny w połowie semestru były niezwykle wysokie, a UCF wkrótce wywołał skandal związany z oszustwami, który trafił do wiadomości ogólnokrajowych.

Incydent wywołał debaty na temat uczciwości akademickiej i pytania o to, czy banki testowe są legalnymi przewodnikami po studiach, czy też nieetycznymi przebłyskami potencjalnych egzaminów. Dla mnie to nie myślenia. To oszustwo, ponieważ celem (intencją działania) jest uzyskanie nieuczciwej przewagi nad innymi uczniami, którzy grają zgodnie z zasadami. Tworzy nierówne szanse.

UCF odkrył, że zaangażowani studenci popełnili niewłaściwe postępowanie akademickie, ale był to odosobniony przypadek na uniwersytecie uważanym za krajowego lidera w walce z oszustwami, powiedział rektor Tony Waldrop. Waldrop powiedział, że w następstwie incydentu klasy biznesowej powołał „grupę roboczą, aby zasugerować sposoby, w jakie UCF może poprawić swoje istniejące „zabezpieczenia.

Donald McCabe, profesor biznesu na Rutgers University, który bada oszustwa na kampusach uniwersyteckich, powiedział, że przypadek UCF jest jednym z największych w ostatnich latach, ale także nie jest jednoznaczny. Studenci studiujący w banku testowym mogli nie wiedzieć, jakie dokładne pytania będą na ich semestrze.

„Jeśli myśleli, że używają go jako przewodnika do nauki, trudno argumentować, że rażąco oszukują – powiedział McCabe. McCabe jest w błędzie, ponieważ nasze etyczne zachowanie (lub nieetyczne zachowanie) jest określane na podstawie naszych intencji. Stwierdzenie, że uczniowie mogli nie znać dokładnych pytań, jest racjonalizacją nieetycznego działania. Wstyd profesorowi McCabe, że nie wiedział, jaka jest różnica.

Mimo to McCabe powiedział, że jego ankiety dotyczące oszustw na uczelniach sugerują, że problem jest poważny i być może się pogarsza. Około 21 procent studentów przyznaje się do poważnego oszukiwania testów, z większymi problemami na dużych kampusach i na dużych wykładach.

Dzisiejsi uczniowie wydają się czuć „mniej winni, jeśli chodzi o pójście na skróty w celu uzyskania dobrych ocen, powiedział, a banki testowe są jednym z najnowszych sposobów, w jakie studenci próbują iść do przodu. Tutaj zgadzam się z profesorem, ponieważ działania oszukujących studentów ilustrują cel uzasadniający środkowe podejście do podejmowania decyzji. Dla uczniów nie miało znaczenia, że ​​oszukują, o ile kupno banku tekstowego umożliwiło im maksymalizację oceny z kursu.

Mam podręcznik etyki rachunkowości zatytułowany Obowiązki etyczne i podejmowanie decyzji w rachunkowości: tekst i przypadki. Poszukałem w Google banku testowego książki i od razu pojawiło się kilka zabytków. Z jednej strony kosztowałoby to 24,99 USD, czyli redukcję z 34,99 USD (niewątpliwie dlatego, że bank testowy istnieje, więc podaż przekracza nowy popyt). Wiem o tym od jakiegoś czasu i zawsze wpadam w depresję, kiedy dowiaduję się, że studenci z moich zajęć z etyki rachunkowości kupili bank testowy.

Blog opublikowany przez Stevena Mintza, znanego również jako Ethics Sage, 4 kwietnia 2018 r. Odwiedź witrynę Dr. Mintz, aby zapisać się do jego biuletynu.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy