Bank of America rozpoczyna push zbliżeniowy, ponownie emitując karty na głównych rynkach

17 lutego 2021

Ujawnienie reklamodawcy

Jesteśmy niezależną, wspieraną przez reklamy porównywarką. Naszym celem jest pomoc w podejmowaniu mądrzejszych decyzji finansowych poprzez udostępnianie interaktywnych narzędzi i kalkulatorów finansowych, publikowanie oryginalnych i obiektywnych treści, umożliwiając bezpłatne przeprowadzanie badań i porównywanie informacji – abyś mógł bez obaw podejmować decyzje finansowe.

Bankrate współpracuje z emitentami, w tym między innymi z American Express, Bank of America, Capital One, Chase, Citi i Discover.

Jak zarabiamy pieniądze.Oferty, które pojawiają się na tej stronie pochodzą od firm, które nam wynagradzają. Ta rekompensata może mieć wpływ na to, jak i gdzie produkty pojawiają się w tej witrynie, w tym na przykład na kolejność, w jakiej mogą pojawiać się w kategoriach aukcji. Jednak ta rekompensata nie ma wpływu na publikowane przez nas informacje ani recenzje, które widzisz na tej stronie. Nie uwzględniamy wielu firm ani ofert finansowych, które mogą być dla Ciebie dostępne.

  • 12 lipca 2019 /
  • 2 minuty czytaniaPodziel się tą stroną

    DzielićW Bankrate staramy się pomóc Ci podejmować mądrzejsze decyzje finansowe. Chociaż przestrzegamy ścisłej rzetelności redakcyjnej, ten post może zawierać odniesienia do produktów naszych partnerów. Oto wyjaśnienie, w jaki sposób zarabiamy pieniądze.

    Treść tej strony jest aktualna na dzień opublikowania; Jednak niektóre z wymienionych ofert mogły wygasnąć.

    Uczciwość redakcyjnaBankrate przestrzega ścisłej polityki redakcyjnej, więc możesz mieć pewność, że Twoje interesy są na pierwszym miejscu. Nasi wielokrotnie nagradzani redaktorzy i reporterzy tworzą uczciwe i dokładne treści, które pomogą Ci podejmować właściwe decyzje finansowe.

    Kluczowe zasadyCenimy Twoje zaufanie. Naszą misją jest dostarczanie czytelnikom dokładnych i bezstronnych informacji, a my stosujemy standardy redakcyjne, aby to zapewnić. Nasi redaktorzy i reporterzy dokładnie sprawdzają zawartość redakcyjną, aby upewnić się, że informacje, które czytasz, są dokładne. Utrzymujemy zaporę ogniową między naszymi reklamodawcami a naszym zespołem redakcyjnym. Nasz zespół redakcyjny nie otrzymuje bezpośredniego wynagrodzenia od naszych reklamodawców.

    Niezależność redakcyjnaRedakcja Bankrate pisze w imieniu CIEBIE – czytelnika. Naszym celem jest udzielenie najlepszych porad, które pomogą Ci podjąć mądre decyzje dotyczące finansów osobistych. Przestrzegamy ścisłych wytycznych, aby mieć pewność, że reklamodawcy nie mają wpływu na nasze treści redakcyjne. Nasz zespół redakcyjny nie otrzymuje bezpośredniego wynagrodzenia od reklamodawców, a nasze treści są dokładnie sprawdzane pod kątem dokładności. Niezależnie od tego, czy czytasz artykuł, czy recenzję, możesz ufać, że otrzymujesz wiarygodne i niezawodne informacje.

    Jak zarabiamy pieniądzeMasz pytania dotyczące pieniędzy. Bankrate ma odpowiedzi. Nasi eksperci pomagają Ci opanować Twoje pieniądze od ponad czterech dekad. Nieustannie staramy się zapewniać konsumentom fachowe porady i narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu przez całe życie.

    Bankrate przestrzega ścisłej polityki redakcyjnej, więc możesz mieć pewność, że nasze treści są uczciwe i dokładne. Nasi wielokrotnie nagradzani redaktorzy i reporterzy tworzą uczciwe i dokładne treści, które pomogą Ci podejmować właściwe decyzje finansowe. Treści tworzone przez naszą redakcję są obiektywne, oparte na faktach i nie mają na nie wpływu nasi reklamodawcy.

    W przejrzysty sposób wyjaśniamy, w jaki sposób możemy dostarczać wysokiej jakości treści, konkurencyjne stawki i przydatne narzędzia, wyjaśniając, w jaki sposób zarabiamy.

    Bankrate.com to niezależny, wspierany przez reklamy wydawca i porównywarka. Otrzymujemy wynagrodzenie w zamian za umieszczenie sponsorowanych produktów i usług lub kliknięcie przez Ciebie niektórych linków zamieszczonych w naszej witrynie. Dlatego ta rekompensata może mieć wpływ na to, jak, gdzie iw jakiej kolejności pojawiają się produkty w kategoriach aukcji. Inne czynniki, takie jak nasze własne zasady dotyczące zastrzeżonej witryny internetowej oraz to, czy produkt jest oferowany w Twojej okolicy, czy w wybranym przez Ciebie zakresie oceny kredytowej, również mogą mieć wpływ na to, jak i gdzie produkty pojawiają się na tej stronie. Chociaż staramy się oferować szeroką gamę ofert, Bankrate nie zawiera informacji o każdym produkcie lub usłudze finansowej lub kredytowej.

    Który bank wybrać?Uzyskaj spersonalizowane rekomendacje bankowe w 3 prostych krokach.ZaczynajKolejnym ważnym krokiem w kierunku wprowadzenia technologii zbliżeniowych w Stanach Zjednoczonych, Bank of America planuje w tym roku ponowne wydanie zbliżeniowych kart kredytowych i debetowych dla wszystkich obecnych posiadaczy kart w wybranych miastach.

    W zeszłym miesiącu Bank of America rozpoczął wdrażanie kart zbliżeniowych dla klientów w Nowym Jorku, Bostonie i San Francisco. Posiadacze kart w tych miastach otrzymają bezstykową wersję swojej karty pocztą.

    Ta metoda różni się od wdrożeń zbliżeniowych przeprowadzanych przez innych głównych emitentów, takich jak Chase i Wells Fargo. Ich proces wdrażania jest stopniowy: karty zbliżeniowe są wydawane nowym klientom i obecnym posiadaczom kart, gdy ich aktualna karta wygaśnie.

    Dzięki bardziej proaktywnemu planowi Bank of America będzie liderem we wdrażaniu rozwiązań zbliżeniowych w wybranych miastach, upraszczając proces milionom posiadaczy kart chcących dokonać zmiany.

    Wdrożenie

    Nowy Jork, Boston i San Francisco zostały wybrane jako rynki testowe dla bezkontaktowego wdrożenia Bank of America „w oparciu o szereg czynników, według przedstawiciela emitenta. „Są to dla nas główne rynki, więc mogliśmy dotrzeć do dużej, znaczącej liczby posiadaczy kart. Wzięliśmy również pod uwagę gęstość sprzedawców obsługujących płatności zbliżeniowe, a także ostatnie ruchy lokalnych systemów komunikacji zbiorowej w celu akceptowania kart zbliżeniowych .

    To wdrożenie nie musi jednak oznaczać, że Bank of America pójdzie w jego ślady za ogólnokrajową kampanią zbliżeniową. Sukces, oparty na liczbie transakcji i implementacji w tych trzech początkowych miastach, prawdopodobnie zadecyduje, czy wskaźniki przyjęcia uzasadniają bardziej powszechne podejście.

    Jeśli jesteś posiadaczem karty Bank of America na jednym z trzech rynków uczestniczących w programie pilotażowym, poszukaj nowej karty pocztą, jeśli jeszcze nie została.

    Dlaczego bezdotykowy

    Bezstykowe karty kredytowe, a także płatności cyfrowe w portfelu mobilnym, które wykorzystują tę samą technologię, mogą być przetwarzane w ciągu kilku sekund i są znacznie szybsze niż zanurzenie karty chipowej EMV. Ale są tak samo bezpieczne, jak karty EMV, z którymi konsumenci zapoznali się w ciągu ostatnich kilku lat, ponieważ używają tej samej technologii NFC (komunikacja bliskiego zasięgu) do dokonywania płatności.

    Podczas gdy w krajach takich jak Wielka Brytania i Kanada od jakiegoś czasu rozpowszechnione są płatności zbliżeniowe, Stany Zjednoczone dopiero zaczynają nadrabiać zaległości. Według Visa 80 ze 100 największych sprzedawców według transakcji umożliwia już płatności zbliżeniowe. Visa spodziewa się również, że do końca 2019 roku w USA zostanie wydanych 100 milionów kart zbliżeniowych.

    Ponieważ konsumenci stają się bardziej świadomi korzyści płynących z bezkontaktowych systemów transportu zbiorowego w całym kraju, są one wygodne, a sprzedawcy i emitenci nadal zwiększają dostępność, eksperci są przekonani, że w ciągu najbliższych kilku lat w Stanach Zjednoczonych nastąpi powszechna adopcja technologii zbliżeniowych.

    Jeśli interesują Cię płatności zbliżeniowe, ale nie wydano Ci jeszcze karty zbliżeniowej, możesz skontaktować się z wydawcą lub samodzielnie przetestować tę technologię, podłączając swoją obecną kartę kredytową do portfela cyfrowego, takiego jak Apple Pay lub Samsung Pay.

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy